Instrukcja dla Sygnalistów, procedura zewnętrzna
PROCEDURA PRZYJMOWANIA ZGŁOSZEŃ ZEWNĘTRZNYCH I PODEJMOWANIA DZIAŁAŃ NASTĘPCZYCH
W KOMENDZIE MIEJSKIEJ POLICJI W GDYNI ORAZ KOMISARIATACH POLICJI W GDYNI ŚRÓDMIEŚCIU, REDŁOWIE, CHYLONI, OKSYWIU I CHWARZNIE
Rozdział I
- 1 Procedura zgłoszeń zewnętrznych stanowi realizację obowiązków wynikających z art. 33 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. poz. 928 - zwana dalej ustawą o sygnalistach) i służy do zgłaszania naruszeń prawa w rozumieniu tej ustawy oraz podejmowania działań następczych w Komendzie Miejskiej Policji w Gdyni oraz jednostkach jej podległych.
- 2 Celem procedury jest ukształtowanie efektywnego i jednolitego systemu przyjmowania informacji o naruszeniach prawa, poprzez stworzenie bezpiecznych kanałów zgłoszeniowych, zapobiegających podejmowaniu jakichkolwiek działań odwetowych wobec sygnalisty.
- 3 Procedura zgłoszeń zewnętrznych ma zastosowanie do naruszeń prawa określonych w art. 3 ust. 1 ustawy o sygnalistach, zgłaszanych lub ujawnianych naruszeń prawa w rozumieniu art. 4 ust. 1 i 2 ustawy o sygnalistach.
- 4 Do pozostałych kwestii nie objętych zewnętrzną procedurą ma zastosowanie wyżej cytowana ustawa.
- 5 Definicje – użyte w procedurze określenia oznaczają:
Ustawa – należy przez to rozumieć ustawę z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024.928);
RODO – należy przez to rozumieć rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE.L.2016.119.1);
Organ publiczny – należy przez to rozumieć naczelne i centralne organy administracji rządowej, terenowe organy administracji rządowej, organy jednostek samorządu terytorialnego, inne organy państwowe oraz inne podmioty wykonujące z mocy prawa zadania z zakresu administracji publicznej, właściwe do podejmowania działań następczych w dziedzinach wskazanych w art. 3 ust. 1;
Koordynator ds. Zgodności – należy przez to rozumieć osobę koordynującą pracę Zespołu Postępowań Administracyjnych Wydziału Prewencji Komendy Miejskiej Policji w Gdyni.
Osoba uprawniona – należy przez to rozumieć osobę upoważnioną do przyjmowania zgłoszeń naruszenia prawa;
Kontekst związany z pracą/służbą – należy przez to rozumieć przeszłe, obecne lub przyszłe działania związane z wykonywaniem pracy na podstawie stosunku pracy lub innego stosunku prawnego stanowiącego podstawę świadczenia pracy lub usług lub pełnienia funkcji w podmiocie prawnym lub na rzecz tego podmiotu, lub pełnienia służby w podmiocie prawnym, w ramach, których uzyskano informację o naruszeniu prawa oraz istnieje możliwość doświadczenia działań odwetowych;
Naruszenie prawa – należy przez to rozumieć działanie lub zaniechanie niezgodne z prawem lub mające na celu obejście prawa, dotyczące obszarów wskazanych w § 3 ust.1 Procedury;
Sygnalista – należy przez to rozumieć osoba fizyczna, która dokonuje zgłoszenia o naruszeniu prawa w kontekście związanym z pracą, niezależnie od zajmowanego stanowiska, formy zatrudnienia czy współpracy;
Osoba pomagająca – należy przez to rozumieć osobę, która wspiera sygnalistę w dokonaniu zgłoszenia i może doświadczać działań odwetowych;
Osoba, której dotyczy zgłoszenie – należy przez to rozumieć osobę wskazaną w zgłoszeniu jako osoba, która dopuściła się naruszenia prawa;
Zgłoszenie – należy przez to rozumieć informację o naruszeniu prawa, dokonane za pośrednictwem przeznaczonych do tego kanałów komunikacji do organu publicznego;
Zgłoszenie zewnętrzne – należy przez to rozumieć zgłoszenie skierowane do organów zewnętrznych, takich jak Rzecznik Praw Obywatelskich lub innych organów publicznych;
Zgłoszenie wewnętrzne – należy przez to rozumieć zgłoszenie skierowane do pracodawcy za pośrednictwem dedykowanych kanałów zgłoszeniowych;
Informacja zwrotna – należy przez to rozumieć informację przekazywane sygnaliście o podjętych lub planowanych działaniach następczych;
Działanie następcze – należy przez to rozumieć działania podejmowane w odpowiedzi na zgłoszenie, mające na celu zweryfikowanie informacji zawartych w zgłoszeniu;
Działania odwetowe – należy przez to rozumieć bezpośrednie lub pośrednie działanie lub zaniechanie w kontekście związanym z pracą, które jest spowodowane zgłoszeniem, i które narusza lub może naruszyć prawa sygnalisty lub wyrządza, lub może wyrządzić sygnaliście nieuzasadnioną szkodę, w tym bezpodstawne inicjowanie postępowań przeciwko sygnaliście;
Kanał zgłoszenia – należy przez to rozumieć techniczne i organizacyjne rozwiązania umożliwiające dokonywanie zgłoszenia;
Ujawnienie publiczne – należy przez to rozumieć podanie informacji o naruszeniu prawa do wiadomości publicznej;
Anonim – należy przez to rozumieć zgłoszenie niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu;
K.p.a. – należy przez to rozumieć ustawę z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2024.572).
§ 6 Naruszenia prawa podlegające zgłoszeniu
Informacje zgłaszane przez Sygnalistę dotyczą:
- korupcji;
- zamówień publicznych;
- usług, produktów i rynków finansowych;
- zapobiegania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu;
- bezpieczeństwa produktów i ich zgodności z wymogami;
- bezpieczeństwa transportu;
- ochrony środowiska;
- ochrony radiologicznej i bezpieczeństwa jądrowego;
- bezpieczeństwa żywności i pasz;
- zdrowia i dobrostanu zwierząt;
- zdrowia publicznego;
- ochrony konsumentów;
- ochrony prywatności i danych osobowych;
- bezpieczeństwa sieci i systemów teleinformatycznych;
- interesów finansowych Skarbu Państwa Rzeczpospolitej Polskiej, jednostki samorządu terytorialnego oraz Unii Europejskiej;
- rynku wewnętrznego Unii Europejskiej, w tym publicznoprawnych zasad konkurencji i pomocy państwa oraz opodatkowania osób prawnych;
- konstytucyjnych wolności oraz praw człowieka i obywatela występujących w stosunkach jednostki z organami władzy publicznej i nie związanych z dziedzinami wskazanymi powyżej;
Rozdział II
Komórka/osoba odpowiedzialna za procedowanie zgłoszeń
§ 7
- Do przyjmowania zgłoszeń zewnętrznych, dotyczących naruszeń prawa, o których mowa w art. 3 ust. 1 ustawy o sygnalistach, w Komendzie Miejskiej Policji w Gdyni są upoważnieni przez Komendanta Miejskiego Policji w Gdyni funkcjonariusze Zespołu Postępowań Administracyjnych Wydziału Prewencji Komendy Miejskiej Policji w Gdyni.
- Do przyjmowania zgłoszeń zewnętrznych, dotyczących naruszeń prawa, o których mowa w art. 3 ust. 1 ustawy o sygnalistach w Komisariacie Policji w Gdyni Śródmieściu, Redłowie, Oksywiu, Chyloni i Chwarznie są upoważnieni przez Komendanta Miejskiego Policji w Gdyni Komendanci wymienionych Komisariatów Policji.
- W przypadku nieobecności Komendanta Komisariatu Policji zgłoszenia zewnętrzne, dotyczące naruszeń prawa, o których mowa w art. 3 ust. 1 ustawy o sygnalistach przyjmują osoby przez nich upoważnione.
- W przypadku gdy zgłoszenie dotyczy funkcjonariuszy Zespołu Postępowań Administracyjnych Wydziału Prewencji Komendy Miejskiej Policji w Gdyni zgłaszający może przedstawić zgłoszenie bezpośrednio Komendantowi Miejskiemu Policji w Gdyni w sposób określony w § 8 ust. 4.
Rozdział III
Sposoby przekazywania zgłoszeń zewnętrznych
§ 8
- Składane zgłoszenie powinno zawierać przejrzyste i pełne wyjaśnienie przedmiotu sprawy, datę oraz miejsce zaistnienia naruszenia prawa lub datę i miejsce pozyskania informacji o naruszeniu prawa, opis konkretnej sytuacji lub okoliczności stwarzających możliwość wystąpienia naruszenia prawa, wskazanie podmiotu, którego dotyczy zgłoszenie, wskazanie ewentualnych świadków naruszenia prawa, wskazanie wszystkich dowodów i informacji, jakimi dysponuje sygnalista, które mogą okazać się pomocne w procesie rozpatrywania zgłoszenia, wskazanie adresu do kontaktu. Wzór druku protokołu zgłoszenia stanowi załącznik nr 2 do procedury zgłoszeń zewnętrznych.
- Sposoby przekazywania zgłoszeń zewnętrznych, obejmują możliwość dokonywania zgłoszenia pisemnie w formie papierowej zgodnie z ust. 3.
- Zgłoszenie pisemne w postaci papierowej może być dokonane poprzez:
- wysłanie go na adres: Zespołu Postępowań Administracyjnych Wydziału Prewencji KMP w Gdyni ul. Portowa 15, 81-350 Gdynia, w zamkniętych dwóch kopertach z dopiskiem: „zgłoszenie zewnętrzne - do rąk własnych osoby upoważnionej, nie otwierać w sekretariacie”,
- doręczenie go osobiście do Stanowiska Kierowania Komendy Miejskiej Policji w Gdyni ul. Portowa 15, 81-350 Gdynia lub do Sekretariatu Zespołu Postępowań Administracyjnych Wydziału Prewencji KMP w Gdyni ul. Portowa 15, 81-350 Gdynia w zamkniętych dwóch kopertach z dopiskiem jak w punkcie 1.
- W przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w § 7 ust. 2 procedury zgłoszeń zewnętrznych, zgłoszenie takie może być dokonane poprzez:
- wysłanie go na adres: Sekretariat Komendanta Miejskiego Policji w Gdyni, ul. Portowa 15, 81-350 Gdynia, w zamkniętych dwóch kopertach z dopiskiem jak w ust. 3 pkt 1.
- doręczenie go osobiście do Sekretariatu Komendanta Miejskiego Policji w zamkniętych dwóch kopertach z dopiskiem, jak w ust. 3 pkt 2.
- Koperta z dopiskiem, o którym mowa w ust. 3 i 4, nie może być otwierana przez osobę nieposiadającą pisemnego upoważnienia Komendanta Miejskiego Policji w Gdyni do przyjmowania zgłoszeń zewnętrznych lub podejmowania działań następczych.
- Dostęp do wiadomości złożonej w zamkniętej kopercie z dopiskiem „zgłoszenie zewnętrzne - do rąk własnych osoby upoważnionej, nie otwierać w sekretariacie” ma tylko: Komendant Miejski Policji w Gdyni, osoba go zastępująca/upoważnione osoby.
- W celu skutecznego podjęcia działań następczych oraz przekazania informacji zwrotnej sygnalista podaje w zgłoszeniu adres do kontaktu.
- Jeżeli w zgłoszeniu nie zostanie podany adres do kontaktu, nie będzie realizowany obowiązek potwierdzania sygnaliście przyjęcia zgłoszenia oraz udzielania informacji zwrotnej w kolejnych etapach procedowania zgłoszenia.
- W przypadku zgłoszeń zewnętrznych złożonych w Komisariacie Policji w Gdyni Śródmieściu, Redłowie, Oksywiu, Chyloni i Chwarznie należy stosować przepisy § 8 ust. 3-5.
- Za bezpieczeństwo danych osobowych sygnalisty zawarte w zgłoszeniu zewnętrznym przyjętym przez Komisariat Policji wymieniony w ust. 9 do czasu przekazania do Zespołu Postępowań Administracyjnych Wydziału Prewencji Komendy Miejskiej Policji w Gdyni odpowiada Komendant Komisariatu Policji lub osoba przez niego upoważniona.
Rozdział IV
Rejestr zgłoszeń zewnętrznych
§ 9
- Zgłoszenie zewnętrzne zawierające informacje o naruszeniu prawa dokonane przez sygnalistę, za pośrednictwem przeznaczonych do tego kanałów komunikacji podlega zarejestrowaniu w rejestrze zgłoszeń zewnętrznych, który przechowywany jest odpowiednio w Zespole Postępowań Administracyjnych Wydziału Prewencji KMP w Gdyni
- Wpisy do Rejestru zgłoszeń zewnętrznych dokonują osoby upoważnione. Rejestr ten przechowywany jest w pomieszczeniu służbowym zabezpieczonym przed dostępem osób postronnych w szafie zamykanej na klucz.
- Rejestr zgłoszeń zewnętrznych obejmuje: numer zgłoszenia z przypisanym symbolem ZZ., przedmiot naruszenia prawa, dane osobowe sygnalisty oraz osoby, której dotyczy zgłoszenie - niezbędne do identyfikacji tych osób, adres korespondencyjny sygnalisty, datę dokonania zgłoszenia, informację o podjętych działaniach następczych, datę zakończenia sprawy. Wzór Rejestru stanowi załącznik nr 3 do procedury zgłoszeń zewnętrznych.
- Rejestr zgłoszeń zewnętrznych prowadzony jest z zachowaniem zasad poufności, a dane osobowe oraz pozostałe informacje w rejestrze zgłoszeń są przechowywane przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.
Rozdział V
Bezstronna wewnętrzna komórka organizacyjna lub osoba upoważniona do podejmowania działań następczych, włączając w to weryfikację zgłoszenia zewnętrznego i dalszą komunikację z sygnalistą
§ 10
- W ramach podejmowania działań następczych, dokonuje się wstępnej weryfikacji zgłoszenia zewnętrznego, polegającej na ustaleniu, czy zgłoszenie dotyczy informacji o naruszeniu prawa, oraz na ustaleniu, czy zgłoszenie dotyczy naruszeń prawa w dziedzinie należącej do zakresu działania tego organu, a jeżeli nie należy - na ustaleniu organu publicznego właściwego do podjęcia działań następczych. Rozpatruje zgłoszenie zewnętrzne - w przypadku, gdy zgłoszenie dotyczy naruszeń prawa w dziedzinie należącej do zakresu działania tego organu.
- Bezpośredni przełożony funkcjonariusza Policji jest obowiązany wyłączyć go z weryfikacji zgłoszenia oraz podejmowania działań następczych, jeżeli zostanie uprawdopodobnione istnienie okoliczności, które mogą wywołać wątpliwość co do bezstronności tego funkcjonariusza w danej sprawie.
- W przypadku gdy zgłoszenie dotyczy osób z Zespołu Postępowań Administracyjnych Wydziału Prewencji KMP w Gdyni, Komendant Miejski Policji w Gdyni do podejmowania działań następczych, włączając w to weryfikację zgłoszenia zewnętrznego i dalszą komunikację z sygnalistą, w tym występowanie o dodatkowe informacje i przekazywanie sygnaliście informacji zwrotnej, wyznacza Kierownika Referatu Kadr i Szkolenia KMP w Gdyni lub osobę go zastępującą.
- W zależności od merytorycznego przedmiotu zgłoszenia, Komendant Miejski Policji w Gdyni może upoważnić inne, bezstronne osoby z KMP w Gdyni do uczestniczenia w procesie działań następczych.
- Zasadniczym celem działań następczych jest ocena prawdziwości informacji zawartych w zgłoszeniu zewnętrznym oraz przeciwdziałanie naruszeniu prawa będącym przedmiotem zgłoszenia.
- W przypadku stwierdzenia negatywnych przesłanek, o których mowa w ust. 5, brak jest podstaw do prowadzenia działań następczych, o czym informuje się zgłaszającego. Gdy informacja objęta zgłoszeniem podlega rozpatrzeniu w trybie przewidzianym w przepisach odrębnych, w szczególności jako przedmiot powództwa cywilnego, zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa, skargi do sądu administracyjnego, skargi, wniosku, petycji, zażalenia, odwołania, apelacji może zostać przedstawiona właściwym organom do rozpatrzenia w innym trybie z zachowaniem terminów określonych w art. 34 ust. 1 pkt 4 ustawy o sygnalistach. Wzór informacji o przyjęciu, przekazaniu oraz odrzuceniu zgłoszenia stanowi załącznik nr 3 do procedury zgłoszeń zewnętrznych.
- W przypadku stwierdzenia w toku wstępnej weryfikacji pozytywnych przesłanek, o których mowa w ust. 1, podejmuje się działania następcze. W sytuacji, gdy zgłoszenie dotyczy naruszeń prawa w dziedzinie nie należącej do zakresu działania tego organu - przekazuje się zgłoszenie do innego organu publicznego właściwego do podjęcia tych działań. Powyższe następuje w terminach i przypadkach określonych odpowiednio w art. 34 ust. 2, art. 40 ust. 2 i 41 ustawy o sygnalistach.
- Wzór upoważnienia do przyjmowania zgłoszeń zewnętrznych podejmowania działań następczych, włączając w to weryfikację zgłoszenia zewnętrznego i dalszą komunikację z sygnalistą, w tym występowanie o dodatkowe informacje i przekazywanie sygnaliście informacji zwrotnej oraz związanego z tym przetwarzania danych osobowych, w tym do prowadzenia rejestru zgłoszeń zewnętrznych, został określony w załączniku nr 4 oraz załącznik nr 5 do procedury zgłoszeń zewnętrznych.
Tryb postępowania z informacjami o naruszeniach prawa zgłoszonymi w innej formie
§ 11
- Zgłoszenia w innej formie, w tym listów, pism, wniosków, petycji, skarg, e-maili itp. nie będą rozpatrywane w trybie ustawy o sygnalistach.
- Zgłoszenia zewnętrzne, które są anonimowe, nie będą rozpatrywane według niniejszej procedury.
Rozdział VII
Obowiązek potwierdzenia sygnaliście przyjęcia zgłoszenia zewnętrznego, wydania zaświadczenia
§ 12
- Koordynator Zespołu Postępowań Administracyjnych Wydziału Prewencji KMP w Gdyni /osoba go zastępująca, w terminie 7 dni od dnia wpływu zgłoszenia zewnętrznego potwierdza sygnaliście przyjęcie tego zgłoszenia - załącznik nr 6, chyba że sygnalista nie podał adresu do kontaktu, na który należy przekazać potwierdzenie.
- W przypadku gdy zgłoszenie dotyczy osób z Zespołu Postępowań Administracyjnych Wydziału Prewencji KMP w Gdyni potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia przesyła Kierownik Referatu Kadr i Szkolenia KWP w Gdyni lub osoba go zastępująca, chyba że sygnalista nie podał adresu do kontaktu, na który należy przekazać potwierdzenie.
- Na pisemne żądanie (wniosek) sygnalisty, organ publiczny właściwy do podjęcia działań następczych, wydaje nie później niż w terminie miesiąca od dnia otrzymania żądania zaświadczenie, w którym potwierdza, że sygnalista podlega ochronie określonej w przepisach rozdziału 2 ustawy o sygnalistach. Wzór zaświadczenia potwierdzającego ochronę stanowi załącznik nr 9 do procedury zgłoszeń zewnętrznych.
Rozdział VIII
Obowiązek podjęcia, z zachowaniem należytej staranności, działań następczych
§ 13
- Osoby upoważnione do przyjmowania zgłoszeń zewnętrznych i do podejmowania działań następczych są zobowiązane do uniemożliwienia nieupoważnionym osobom uzyskania dostępu do informacji objętych zgłoszeniem oraz zapewnienia ochrony poufności tożsamości sygnalisty, osoby, której dotyczy zgłoszenie oraz osoby wskazanej w zgłoszeniu. Zachowanie tajemnicy w zakresie informacji i danych osobowych, uzyskane w ramach przyjmowania i weryfikacji zgłoszeń zewnętrznych, oraz podejmowania działań następczych obliguje te osoby także po ustaniu stosunku służby lub innego stosunku prawnego, w ramach którego wykonywały tę pracę.
- Na każdym etapie procedowania zgłoszenia osoby upoważnione do weryfikacji zgłoszenia i podejmowania działań następczych zobowiązane są do dbałości w zakresie zachowania poufności uzyskanych informacji, w szczególności gdy wymaga tego sytuacja posługują się jedynie numerem tego zgłoszenia.
- Dane sygnalisty pozwalające na ustalenie jego tożsamości nie podlegają ujawnieniu osobom nieupoważnionym, chyba że za wyraźną zgodą sygnalisty, w myśl art. 8 ust. 1 ustawy o sygnalistach.
- Postanowień, o których mowa w ust. 3, nie stosuje się w przypadku, gdy ujawnienie danych sygnalisty jest obowiązkiem wynikającym z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zgodnie z art. 8 ust. 2 ustawy o sygnalistach.
- Wzór oświadczenia o zachowaniu w tajemnicy danych osobowych oraz informacji w ramach zgłoszenia naruszenia prawach został określony w załączniku nr 7 do procedury zgłoszeń zewnętrznych.
Rozdział IX
Maksymalny termin na przekazanie sygnaliście informacji zwrotnej
§ 14
- Koordynator Zespołu Postępowań Administracyjnych Wydziału Prewencji KMP w Gdyni łub osoba go zastępująca albo odpowiednio Kierownik Referatu Kadr i Szkolenia KMP w Gdyni lub osoba go zastępująca przekazuje sygnaliście informację zwrotną na temat planowanych lub podjętych działań następczych i powodów takich działań w maksymalnym terminie nieprzekraczającym 3 miesięcy od potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia zewnętrznego.
- W uzasadnionych przypadkach informację zwrotną przekazuje się sygnaliście w terminie nieprzekraczającym 6 miesięcy od dnia przyjęcia zgłoszenia zewnętrznego, po poinformowaniu o tym sygnalisty przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1.
Rozdział X
Ochrona sygnalisty
§ 15
- Wobec sygnalisty nie mogą być podejmowane działania odwetowe, ani próby lub groźby zastosowania takich działań.
- Zakres ochrony, formy stosowania działań odwetowych i tryb postępowania w takich sytuacjach został określony w rozdziale 2 ustawy o sygnalistach.
- Organ publiczny gwarantuje, że procedura przyjmowania zgłoszeń oraz związane z tym przetwarzanie danych osobowych:
- uniemożliwiają uzyskanie dostępu do informacji objętych zgłoszeniem nieupoważnionym osobom,
- zapewniają ochronę poufności tożsamości sygnalisty oraz osoby, której dotyczy zgłoszenie,
- ochrona poufności, o której mowa w pkt 2, dotyczy informacji, na podstawie których można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować tożsamość sygnalisty oraz osoby, której dotyczy zgłoszenie
Rozdział XI
Informacja o przyjmowaniu zgłoszeń przez Rzecznika Praw Obywatelskich
§ 16
- Zgłoszenia zewnętrzne o naruszeniach prawa będą przyjmowane przez RPO od dnia 25 grudnia 2024 r. wyłącznie przez dedykowane do tego celu kanały - informacja w tym zakresie umieszczona została w Biuletynie Informacji Publicznej RPO.
Rozdział XII
Postanowienia końcowe
§ 17 Procedura zgłoszeń zewnętrznych w Komendzie Miejskiej Policji w Gdyni oraz jednostkach jej podległych wchodzi w życie z dniem 16 kwietnia 2025 r.
Pliki do pobrania
-
Zarządzenie Komendanta Miejskiego Policji w Gdyni z dnia 16.04.2025 w sprawie wprowadzenia procedury przyjmowania zgłoszeń Zewnętrznych oraz podejmowania działań następczych w Komendzie Miejskiej Policji w Gdyni oraz Komisariatach Policji w Gdyni Śródmieściu, Redłowie, Chyloni, Oksywiu i Chwarznie
Data publikacji 17.04.2025 09:00(pdf 643.52 KB)
-
Załącznik nr 1 do Procedury zgłoszeń zewnętrznych - Protokół zgłoszenia zewnętrznego
Data publikacji 17.04.2025 09:00(doc 92 KB)
-
Załącznik nr 2 do Procedury zgłoszeń zewnętrznych - Formularz zgłoszenia zewnętrznego
Data publikacji 17.04.2025 09:00(doc 89 KB)
-
Załącznik nr 3 do Procedury zgłoszeń zewnętrznych - Potwierdzenie o przyjęciu, przekazaniu lub odrzuceniu zgłoszenia
Data publikacji 17.04.2025 09:00(doc 38.5 KB)
-
Załącznik nr 4 do Procedury zgłoszeń zewnętrznych - Rejestr zgłoszeń zewnętrznych
Data publikacji 17.04.2025 09:00(doc 30.5 KB)
-
Załącznik nr 5 do Procedury zgłoszeń zewnętrznych - Upoważnienie do rozpatrywania zgłoszeń zewnętrznych
Data publikacji 17.04.2025 09:00(doc 41 KB)
-
Załącznik nr 6 do Procedury zgłoszeń zewnętrznych - Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia
Data publikacji 17.04.2025 09:00(doc 24.5 KB)
-
Załącznik nr 7 do Procedury zgłoszeń zewnętrznych - Niezbędne oświadczenia osoby przyjmującej zgłoszenie
Data publikacji 17.04.2025 09:00(doc 27 KB)
-
Załącznik nr 8 do Procedury zgłoszeń zewnętrznych - Protokół zniszczenia akt sygnalisty
Data publikacji 17.04.2025 09:00(doc 35 KB)
-
Załącznik nr 9 do Procedury zgłoszeń zewnętrznych - Zaświadczenie potwierdzające ochronę przysługującą sygnaliście
Data publikacji 17.04.2025 09:00(doc 33.5 KB)
-
Załącznik nr 10 do Procedury zgłoszeń zewnętrznych - Pismo przewodnie
Data publikacji 17.04.2025 09:00(doc 34 KB)
-
Załącznik nr 11 do Procedury zgłoszeń zewnętrznych - Klauzula informacyjna RODO 1
Data publikacji 17.04.2025 09:00(doc 82.5 KB)
-
Załącznik nr 12 do Procedury Zgłoszeń Zewnętrznych - Klauzula RODO 2
Data publikacji 17.04.2025 09:00(doc 81 KB)