Starszy inspektor w Zespole Łączności Wydziału Wspomagającego w Komendzie Miejskiej Policji w Gdyni
Komendant Miejski Policji w Gdyni
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
starszego inspektora
w Zespole Łączności Wydziału Wspomagającego w Komendzie Miejskiej Policji w Gdyni
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi ponad 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy / adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Gdyni
ul. Portowa 15
81-350 Gdynia
Warunki pracy:
- Praca w siedzibie urzędu i na terenie podległym KMP w Gdyni.
- Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
- Praca wymaga przemieszczania się w budynku. Budynek wyposażony w windę.
Zakres zadań:
- zapewnienie sprawności technicznej systemów łączności i informatyki na terenie podległym KMP w Gdyni, naprawa centrali telefonicznych,
- naprawa i konserwacja urządzeń sprzętu łączności – abonenckich urządzeń teleinformatycznych, telekomunikacyjnych urządzeń zasilających i monitoringu,
- zaopatrywanie KMP w Gdyni i jednostek podległych w materiały eksploatacyjne, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, ewidencji sprzętu i materiałów łączności i informatyki, rozliczanie rozmów telefonicznych,
- zapewnienie sprawności serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego sprzętu urządzeń informatycznych i łączności,
- realizowanie zadań z zakresu przygotowań mobilizacyjno-obronnych.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie- techniczne,
- uprawnienia SEP do 1kV,
- ukończenie kursu komputerowego,
- biegła znajomość sprzętu informatycznego, łączności radiowej i bezprzewodowej,
- samodzielność,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- doświadczenie zawodowe min. 2 lata.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy z urządzeniami informatycznymi i łącznościowymi
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- życiorys/CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o braku toczących się przeciwko kandydatowi postepowań karnych i karnoskarbowych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia SEP,
- kopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursu komputerowego.
Dokumenty dodatkowe:
- kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.
Termin składania dokumentów:
13.09.2021 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Gdyni
Gdynia 81-350
ul. Portowa 15
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego:
Komendant Miejski Policji w Gdyni
tel. 47 74-21-200
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.gdynia@gd.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych:
Dane osobowe będą udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Komenda Miejska Policji w Gdyni nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Inne informacje:
- Umowa o pracę na czas określony.
- Wynagrodzenie zasadnicze 3 213,24 zł brutto oraz dodatek za wysługę lat.
- W ofercie należy podać stanowisko i komórkę (wydział) jakiego oferta dotyczy.
- Na oferty rozpatrzone negatywnie i przesłane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą udzielane odpowiedzi.
- Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do rozmowy zostaną powiadomieni o jej terminie.
- Uczestnikom rozmowy zostanie przekazana telefonicznie informacja o zwycięzcy konkursu.
- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy tez jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 47 74-21-314.