Starszy Referent WDŚ KPV
Komendant Miejski Policji w Gdyni poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
starszego referenta
w Wydziale Dochodzeniowo – Śledczym Komisariatu Policji w Gdyni - Oksywiu
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi ponad 6%
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Komisariat Policji w Gdyni - Oksywiu
ul. Zielona 17B
Gdynia
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Gdyni
ul. Portowa 15
81-350 Gdynia
Warunki pracy
- Praca w siedzibie urzędu.
- Praca biurowa przy komputerze, praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
- Praca wymaga przemieszczania się w budynku.
Zakres zadań:
- obsługa sekretariatu Wydziału Dochodzeniowo – Śledczego Komisariatu Policji w Gdyni – Oksywiu,
- prowadzenie rejestru śledztw i dochodzeń, rejestru postępowań sprawdzających i odmów wszczęć,
- prowadzenie książki dowodów rzeczowych,
- rejestracja poczty wpływającej i wychodzącej z wydziału,
- przygotowywanie materiałów dochodzeniowych ostatecznie zakończonych do przekazania do archiwum.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy na komputerze
- rzetelność,
- dokładność.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- życiorys/CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o braku toczących się przeciwko kandydatowi postepowań karnych i karnoskarbowych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Termin składania dokumentów:
06.02.2019r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Gdyni
Gdynia 81-350
ul. Portowa 15
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego:
Komendant Miejski Policji w Gdyni
tel. 58 66-21-200
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.gdynia@gd.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Informacje o odbiorcach danych:
Dane osobowe będą udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Komenda Miejska Policji w Gdyni nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego.
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Inne informacje dotyczące danych osobowych:
podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Inne informacje:
- Umowa o pracę na czas określony w ramach zastępstwa.
- Wynagrodzenie zasadnicze 2 251,48 zł brutto oraz dodatek za wysługę lat.
- W ofercie należy podać stanowisko i jednostkę jakiej oferta dotyczy.
- Na oferty rozpatrzone negatywnie i przesłane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą udzielane odpowiedzi.
- Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do rozmowy zostaną powiadomieni o jej terminie.
- Uczestnikom rozmowy zostanie przekazana telefonicznie informacja o zwycięzcy konkursu.
- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy tez jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (+4858) 66-21-314